rei

@reiwei
okumayin
7/10
·416 syf.··
2025 24. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 14 Ağustos 2025 19:08
ben felsefe fazla sevmem, birileri bana cooooook guzel oldugunu soyledigi icin okumak istedim. dort yuz sayfa boyunca iki 'erkegin' bogucu simarikliklarini okudugumu dusundum ama bunlarin bir bir cozulmesi guzeldi. yahudi olmalari beni rahatsiz etti. bunun disinda ben bir aydinlanma yasamadim ya da bana soylendigi gibi olaganustu bulmadim hatta bi susun artık ya diye dusundum. erkekler beni rahatsiz etti biraz da kadin konusunca nefes alabildim
Nietzsche AğladığındaIrvin D. Yalom · Ayrıntı Yayınları · 202470bin okunma
·
97 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"çok erkek vardı, rahatsız oldum." yorumu... bayıldım.