Ölenler ölümü bilmez, ölüm kalanlar içindir. Kendi acılarımızı bile farkında olmadığımız kendimizi basit şeylerle avuttuğumuz şu zamanlarda Şükrü Erbaş, kalbime dokunan çok güzel bir eser bırakmış. Şehrime her geldiğinde imza günlerinde yanına koşarım. Tüm kitaplarını tekraaar tekrar okumak istiyorum.
Ben kendimi buldum