Puan vermedi·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ağustos 2025 18:09 Uzun bir süre sonra okuduğum kişisel gelişim kitaplarımdan ilki oldu bu kitap. Açıkçası başta ön yargılıydım fakat beklentilerimi karşılayan akıcılıkta bir kitap oldu benim için. Kitapta manipülenin her basamağına değinilmiş. Öz saygımızın değerinden bahsediliyor, hayır dememiz gereken noktalardan, sınırlarımızın olması gerektiğinden, istemediğimiz durumlarda ikna edilmeyecek bir iradeye sahip olmamız gerektiğinden bahsediyor. Özetle farkındalık becerimizi geliştirmeliyiz. Yapılan saygısızlıkları göz ardı etmemeliyiz. Bize kendimizi kötü hissettiren her olaydan kaçınmalıyız ve haklı olduğumuzdan kesinlikle emin olduğumuz durumlarda ikili ilişkilerimizde kendimizi suçlu ve hatalı hissettirecek kişilerden kaçınmalıyız. Duygusal boşlukta bulunmadan çevremizden destek alarak bu durumu kendi içimizde yaşamamalıyız. Kitapta en çok değinilen konu kötü hissetmek. Eğer içinizde bir şeyler size kendinizi kötü hissettirip rahatsız ediyorsa orada manipüleye uğramışsınız demektir.Önerebileceğim
bir kitaptı.. Keyifli okumalar