·272 syf.····Okunma: 14 Ağustos 2025 00:00 kitapta en beğendiğim kısımlar karakterlerin içinden düşündükleri şeylerin çok güzel ve gerçekçi bir biçimde aktarılmasıydı, örneğin akıllarından geçen bazı şeyleri kendilerine bile itiraf edememeleri , dürüst olamamaları. bir de tabi ki kitaba adını veren içimizdeki şeytan konusu.. gerçekten üzerine düsündüren bir roman.bir de hem macide de hem ömerde kendimden parçalar buldum, bu bazen beni mutlu etti bazen de kendimi eleştirmeme sebep oldu çünkü birini kendine benzettigin zaman ona karşı söylenen şeyleri de üstüne alıyorsun, en azından ben öyleyim. ayrıca kitapta bir sürü cümlenin altını çizdim, paylaşacak bir sürü alıntım oldu. kitabın sonunda boş sayfaya bakıp bir süre düsündüm, etkilendim, bence çarpıcı bir sondu