Puan vermedi·128 syf.····Okunma: 15 Ağustos 2025 23:55 Her insanın öyle ya da böyle hayal kırıklığı yaşadığı gerçeğini görmüş oldum bu kitap ile. Duygularla düşüncelerin nasıl başa baş gittiğini, insanın düşündüğüyle ağzından çıkanın farkını, aynı olayı iki kişiden dinleme deneyimini öyle akıcı bir üslupla okuyoruz ki adeta izliyoruz bir bir herkesi. Çok gerçekçi aile dinamikleri ve aşk...
Ben önce birinin günlüğünü okuyup bitirdim sonra diğerini okudum. Bence bu şekilde her şeyi daha iyi karşılaştırıyor okuyan. Ama gün gün de okuyabilirsiniz tabii. Ben zorlanmıştım öyle denediğimde.
Yanan ev mi daha iyidir boş ev mi karar veremiyorum :)
Herkese tavsiye ederim.