·224 syf.····Okunma: 16 Ağustos 2025 02:15 Son novella ile birlikte bu seriyi resmi olarak bitirmiş bulunmaktayım. Final kitabından hemen sonrasını Aaron'ın bakış açısından anlatıyor. Okuyanlara kıyak geçmek için yazılmış tatlı bir kitap. Genel olarak çok sevdiğim bir seri oldu. Final kitabında biraz hayal kırıklığına uğramış olsam da seriyi sevdiğim için bu beni çok rahatsız etmiyor. Belki de beklentim olmadan başladığım için bu kadar sevmişimdir. Uzun olması gözünüzü korkutmasın. Kolay okunuyor ve novellalar da 100er sayfa civarında genelde. Zaten kitap okuyamadığım bir dönemde olduğum için bu seri bana ilaç gibi geldi. Çok üst düzey bir evren beklemeden okunursa daha çok sevilir diye düşünüyorum. Bu arada yazar bu sene bir de yan seri yazmaya başlamış ve ilk kitabı olan Beni Seyret yayınlanmış. Bu seriden 10 yıl sonrasında geçen ve minik James'imizin büyümüş haliyle yaşadıklarını anlatan bir seriymiş. Devamı ne zaman çıkar belli değil ancak muhtemelen o kitabı da okuyup serinin devamını bekleyeceğim. Bakalım. Hoşçakal beklediğimden güzel çıkan o seri.