Bir cezalandırma türü olarak "yıkım" ve bir meslek ile sınıf olarak "esper"lil fikirleri ilgi çekici olsa da; kurgu bakımından beğenmedim. Bazı bölümlerin hikayeye hizmet etmediğini ve bazı karakterlerin işlevsiz olmasına rağmen hikayeye girip çıkarak odağı dağıttığını düşünüyorum. Bilimkurgu tarihi bakımından önemli addedilebilir ama bugün yeniden okuyup keyif almanın dönemindeki derecede mümkün olduğunu düşünmüyorum.