Strphen king’in en zayıf kitabı. Araya çok gereksiz kısımlar yerleştirilmiş ve hikayeden çok uzaklaştırıyor insanı. Günümüzde geçtiğini gözümüze soka soka anlatmış resmen amazon reklamı yapmış sürekli. O kısımlar beni çok rahatsız etti. Yazarı bilmesem yeniyetme bi yazar sanırdım.