Ancak erkeklerin hiçbirisine güvenim yoktur. Onlar bir kadını “aşk” kelimesinin tam anlamınca sevmezler. Yalnız bir kadını beğenip, dostluğundan hoşlanmak şekliyle severler. Bugün sevdikleri kadından biraz daha güzelcesine yarın görürlerse derhal ona kapılırlar.
Sayfa 88·Kitabı okudu
·
108 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bende kadınların aşkına güvenmiyorum.Erkekler sebepsiz, koşulsuz ve mantıksızca yani safça bir kadını sevebilirler; kadınlar ise birçok şeye bakarlar, kadınların aşkı saf olamaz ve faydadan arınmış da değildir.
Tuğba
Gönderi Sahibi
@David_Copperfield kendi özgün cümlelerim sanıyordum, varsa da bilgim yok