Çerezlik, yazlık bi hikayeydi. Ana erkek karakter maalesef gerçek olamayacak kadar iyiydi bu biraz kitaptan koparttı ama kitaba farklı bi beklentiyle başlamadım. Hızlı aktığı için uzunluğu da beni rahatsız etmedi açıkçası ama sonu kesinlikle ana karaktere yakışmıyordu puanı mantıksızlığından kıtdım