AYLEMA...(N.G.Kabal)
10/10
·512 syf.··
Beğendi
·
2025 41. kitabı
Kitap çok güzel okuduğum ilk fantastik sanırım. Ama yazar o kadar güzel yazmış ki kitabı çok hızlı bitirdim. İkinci kitabını vaktim olmadığından okuyamıyordum fakat bugün vakit buldum ve bayağı çok sayfa okudum kitap bitti resmen çok az kaldı. Hani ikincisi; okuduğum ilk pdf, yavaş ilerlerim sanıyordum fakat çok hızlı gidiyor. Sonunu böyle beklemiyordum açıkçası -hatta biraz ağlamış olabilirim birazcık; o da neden bilmiyorum- ikinci kitabını almak için sabremedim ve normalde asla yapmam dediğim şeyi yaptım ve pdf okudum. Yani ne diyeceğimi bilmiyorum şu an sadece KİTABI OKUMANIZI ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM... N. G. Kabal
Duygu ve Düşünce
Gecenin Hikayesi - AylemaN. G. Kabal · Martı Yayınları · 20233,465 okunma
·
117 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.