Kitap çok güzel okuduğum ilk fantastik sanırım. Ama yazar o kadar güzel yazmış ki kitabı çok hızlı bitirdim. İkinci kitabını vaktim olmadığından okuyamıyordum fakat bugün vakit buldum ve bayağı çok sayfa okudum kitap bitti resmen çok az kaldı. Hani ikincisi; okuduğum ilk pdf, yavaş ilerlerim sanıyordum fakat çok hızlı gidiyor. Sonunu böyle beklemiyordum açıkçası -hatta biraz ağlamış olabilirim birazcık; o da neden bilmiyorum- ikinci kitabını almak için sabremedim ve normalde asla yapmam dediğim şeyi yaptım ve pdf okudum. Yani ne diyeceğimi bilmiyorum şu an sadece KİTABI OKUMANIZI ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM...
N. G. Kabal