Kitap aslında sıkıcı gibi gozukuyor ama akıcı ve anlaşılır.Kitaptaki Bazarov karakterinin nihilizmin temellerini attığını söylerler.Bence okumaya değer ve Arkadiy karakteri cana yakın ve samimi.Onun gibi kişiler rus klasiklerinde genelde favorim oluyor(Arkadiy'i suc ve cezadaki Razimin'e benzetiyorum).Bu kitabı okumaya favori kahvecimde başlamıştım.Tanımadigim yaşca buyuk bir ağabey ile baya sohbet etmistik ve kitap hakkinda bazi seyler soylemisti bana.Cok tatli biriydi kendisi ve partneri.Kitapların insanları boyle yakinlastirmasini seviyorum.Genelde kitap okuyan insanlar yanlız olur derler, cogunlukla evet kitap bizi özgünleştirir ve kendi dunyamiza dondurur ama ayni zamanda baskalariyla ortak yonlerimizi cikarir.Bu kitabin guzel bir anisi olmasi hosuma gidiyor.bence okumaya bir şans verilmeli kesinlikle