Öncelikle başlıktan da anlarsınız ki kitaba bayıldım mükemmeldi tek kelimeyle herkese öneririm.Şimdi kitaba dair detaylı bir şekilde düşüncelerimi söyleyeceğim kitabı sevmemin nedenlerinden biri kitaptaki karakterlerin çok iyi ve sağlam yazılmış olması,karakter gelişiminin çok iyi yazılması.İkincisi kesinlikle yazım diline bayıldım betimlemeler süper altı çizilecek onlarca cümle var bazen paragraf paragraf çizilecek cümleler de var.Kitabın sonu çok çarpıcıydı bunu söylemeliyim bu da beni etkiledi.Bu kitaptan çıkarılacak onlarca ders vardı biri bir insan için kendinizi değiştirmeyin kendinizden vaz geçmeyin sizi siz olduğunuz için seven kişileri önemseyin ve ne olursa olsun pes etmeyin ve sizi küçümseyenlere kulak asmayın sizi para ve benzeri şeyler için seven,kullanan insanları önemsemeyin sevmeyin.Kitap umutla hayal kırıklığıyla, aşkla ,saflıkla, çabayla, mücadeleyle, hüzünle ve birçok duyguyla dolup taşıyordu.Bir şeyler hissettiren bir kitaptı.Bitirince öyle bir iz bırakıyor ki her daim Martin’i hatırlıyorsunuz ve Martin aklınıza gelince üzülüyorsunuz.Önemli bir kısım da şu ki kitap kalınlığına rağmen çok akıcı su gibi akıyor okuyun okutturun okumayan pişman olur okumak için hiçbir zaman geç değil.