Bu kitap bana, hem savaşın karanlığını hem de insanın içindeki direnişi hissettirdi. Bitirdiğimde içimde derin bir hüzün, ama aynı zamanda hayata dair güçlü bir umut kaldı.
Kısacası; İncir Kuşları, sadece bir roman değil, kalbe işlenen bir yara, aynı zamanda unutmamamız gereken bir hatırlatmadır…