Kapitalizmin uydurduğu masallarla köle gibi çalışan ve çalıştırılan biz insanları kitap çok güzel tasvir ediyor. Çalışmak erdemdir lakin insacıl oldukça... Emeğinin 2-3-4-5 ... katı senin üzerinden kazanılıp, 1 katı veriliyorsa köleliliğin kalktığını kimse söylemez..