·248 syf.····Okunma: 19 Ağustos 2025 13:08 Serinin üçüncü kitabı da aynı absürtlükle devam ediyor. Bazı olaylar çok yoğun bence. Yazarın keskin yaratıcılığı zaman zaman beni yordu çünkü çok fazla yeni karakterler ve onların doğurduğu olaylar var. Takip etmekte zorlandım diyebilirim. Marvin benim en sevdiğim karakterdi, ne yazık ki bu kitapta çok az yer alıyordu. Yine de olaylar Marvin sayesinde daha kolay çözüldü diye düşünüyorum. Bu kitapta ekibin sürekli dağılması beni biraz üzdü. Hep beraber hareket ettiklerinde keyifleniyordum ama bazen ışınlandılar bazen farklı yollara ayrıldılar. Tam kitabın sonunda birleşip artık hep beraber hareket edecekler diyordum ki Arthur, sakin huzurlu bir gezegende kendi hayatını kurmak istediğini söyleyene kadar... Gün içinde iki kez evreni kurtarmak onu yormuş olmalı. Umarım serinin bir sonraki kitabı daha az olaylı ve tam kadroyla devam eder. Özellikle Marvin'i daha fazla okumak istiyorum.