·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ağustos 2025 15:02 Mandalina mı seversin yoksa portakal mı?
Mandalina dedim ama portakalı daha çok seviyormuşum. İyi ki demişim mandalina daha ucuzdu.
Kitapta aklımda kalan cümle bu. Bu zamana kadar ne yersin, ne seversin, ne sevmezsin diye sorulmamış, dünyada bir nokta gibi yaşamış bir kadın.
Dünyada yaşanacak en kötü şeyleri yaşayıp ayağa kalkmaya çalışan ama her fırsatta tekrar düşen bir kadın. Sevmeye, aşık olmaya kendini değer görmemiş bir gün olduğunda ise yine düşürülen bir kadın…
Çok acayip bir kitaptı bir günde bitirdim aslında ama incelemeyi geç yaptım.
Aslında düştüğü bataklıktan çıkabilecekken tekrar girmeyi tercih etmesine şaşırdım. O son düşüş kendi isteğiyleydi. Tam bitti artık normal hayata dönüyor derken bu sefer kendi istedi. O beni üzdü. Ama bir de şu var. Kitapta herkes kötü. Kahramanın karşısına çıkan her karakter neredeyse kötü. Dünya bu kadar kötü mü gerçekten. Yoksa biraz abartılmış bir kötülük mü çözemedim.