·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Temmuz 2025 00:00 Bu kitabı okumadan önce ağaçlar sadece ağaçtı. Yani çok bir anlam yüklemiyordum. Hatta çoğu zaman varlığını unuttuğumu söyleyebilirim. Kitaptan sonra yeni bir bakış açısı kazandım. Kitabı okurken o sakinliği hissediyorsunuz. Şiirleri olsun anlatım tarzı olsun gerçekten huzur verici bir kitap olarak tanımlayabilirim. Eğer ki ağaçları anlamak onları görmek isterseniz kitaba şans verebilirsiniz.