Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 19 Ağustos 2025 18:44 Öncelikle Merhaba.
Bazı kısımlar haricinde kitap hoşuma gitti diyebilirim. Her satırında sanki kendimi buldum, birinin beni izleyip sanki benim yaşadığım şeyleri kaleme aldığını hissettim. Okurken durup düşünmeme sebep olan kısımlar oldu ve bir kez daha sevgimi en çok kendime vermem gerektiğini öğretti.