·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ağustos 2025 21:15 Bu kitabı okurken hem kahkaha attım hem de düşündüm. Aziz Nesin’in mizahı öyle keskin ki, aslında gülerken içten içe toplumsal yaraları da yüzüne çarpıyor. Benim için kitap biraz “acı tatlı” bir deneyim oldu diyebilirim; çünkü okudukça fark ediyorsun ki aradan yıllar geçmiş ama memleket hâlâ aynı memleket…