·295 syf.····Okunma: 19 Ağustos 2025 20:02 Yazarın ilk piraye kitabını okumuştum çok başarılı yazısı var ama bu kitabı pek sevemedim çok ağır geldi ama olayın kurgusu vs çok sonradan anlaşılıyo hatta pembe ile yusufun hikayesi son sayfalarda başlıyo o yüzdende pek sevmedim.İyi olan zaten hiçbir şey göremedim gene kadının aşağılanması bir canlı olarak görülmemesi vardı.
Doğu tarafından bu kitap yüzünden daha da soğudum en kötüsüde bunların gerçekten yaşanabilmiş olma ihtimali canımı inanılmaz acıtıyor.
Bu nası bir şeydir?Kitabı cidden şokla bitirdim.
Okumasamda olurmuş moralim bozuldu,bu gerçekleri okumak beni yıpratıyor herkesi yıpratıyordur.
Çok tavsiye etmicem kitabı iyi olan hiçbir şey yok olmasını bekledim ama olmadı dünya gene ezenleri mutlu ezilenleride mutsuz bıraktı özellikle kadınları..:(