·176 syf.····Okunma: 20 Ağustos 2025 02:46 Bu kitabı okurken en çok hissettiğim şey, yazarın samimiyeti oldu. Salih Uyan her şeyi içinden geldiği gibi, doğal ve içten bir şekilde kaleme almış. Bunu adeta iliklerime kadar hissettim. Satır aralarında yalnızca bilgi vermekle kalmıyor, aynı zamanda farkındalık da kazandırıyor.
Kitap sayesinde, kendimi eleştirmekten korktuğum yönlerimle yüzleşebildim. Bu, bana bir nebze olsun rahatlama sağladı. Ayrıca bazı davranışlarımda yanıldığımı fark ettim. “Nasıl yaparım?” diye düşündüğüm anlarda, yazarın söylediklerinin gerçekten doğru olduğunu gördüm. Bu da beni eyleme geçmeye teşvik etti.
Anlatımı son derece akıcı, yalın ve sakin. Okurken hiç zorlanmadım; sanki dostane bir sohbetin içindeymişim gibi hissettim. Samimiyeti, iyi niyeti ve akıcılığıyla her okurun seveceğine inandığım bir kitap.
Kesinlikle tavsiye ediyorum. Mutluluğu anlamak, kendini tanımak ve biraz da iç dünyasıyla barışmak isteyen herkesin kütüphanesinde olmalı. Paranıza kıymaya değer, içtenlikle yazılmış değerli bir eser.