Okuma alışkanlığını bana kazandıran kitaptı. Aynı zamanda Beyza Alkoç 'un benim için en iyi kitabı. Okulda karantina altında kalıp bir cinayeti çözmeye çalışan 4 gencin hikâyesi şeklinde başlıyor. Seri 5 kitaptan oluşuyor. Benim için en iyisi 3. kitabıydı. Olaylar daha fazla gibiydi. Okumanızı tavsiye ederim.