Romanların müsaade ettiğine hayat izin vermez mi?
8/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2025 85. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 20 Ağustos 2025 23:54
Nermin Yıldırım’ı ilk kez okuma fırsatım oldu. Genel olarak bir yorum yapacak olursam beğendim diyebilirim. Kitabın vermek istediği mesaj ve yaratmak istediği farkındalık gerçekten dikkate değer; hayatımızı nasıl hiçbir şeye dokunmadan korkarak yaşadığımızı ve sonunda pişman olacağımızı anlatmaya çalışıyor yazar. Yani kurgu ve konu olarak güzeldi ancak kitabın içinde bence haddiden fazla “özlü söz” diyebileceğim kısımlar vardı, bir yerden sonra bana gerçekten fazla geldi onlar. Konu o özlü sözlerle çok fazla kırılmış ve dağılmış. Son olarak bölüm başlarında bulunan epigraflar gerçekten güzeldi.
DokunmadanNermin Yıldırım · Everest Yayınları · 202511,6bin okunma
·
63 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.