Aşırı Güzel Bir Kitap
10/10
·416 syf.··
2025 6. kitabı
Tek kelimeyle BA-YIL-DIM!! Bu yazdıklarım spoiler içermiyor yani kitabı okumayanlar da okuyanlar da rahatlıkla bu yazıları okuyabilir (çok fazla okumak dedim..) Bu kitap mükemmeldi. Şüphesiz hayatımda okuduğum en iyi fantastik kitaplardan biriydi. Özellikle ana karakterin yaşadığı o olayda aşırı üzülmüştüm. Ama bence bir kitap size herhangi bir duygu hissettirebiliyorsa o kitap gerçekten iyi yazılmış bir kitaptır bence. Kesinlikle yazarın ilk kitabı olduğunu hiç belli etmiyor. Mutlaka okuma listenize eklemeniz gereken bir kitap bence. Dediğim gibi BAYILDIMM Not: Damla abla bilmiyorum bunu görüyor musun ama şunu bilmeni istiyorum lütfen sana gelen kötü yorumlara aldırma biz okurların her zaman yanında olacağız iyi ki varsın seni çok seviyoruumm (z) D. N. Archeron
Gümüş Yürek 1D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 20241,690 okunma
·
93 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.