·536 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Eylül 2025 11:00 Kitabın ilk başı beni çok sıkmıştı yalan yok ama ortasından sonrasını nasıl bitirdiğimi bilmiyorum çok akıcıydı bitirmek için uğraştım beatie hayatı beni çok etkiledi kendi öz kızı lucy gitti molly annesi olarak gördü bu hayatta annelik çok farklı bir duygu bence anne olanlar anlayabilir sadece sonunda lucy bir sonu olmadığı için kitaba 7 puan verdim