Okuduğum en iyi klasik kitaplardan biriydi benim için. Kesinlikle bu kitaba bayılıyorum, yazarın anlatımına, karakter diyaloglarına… Favori kitaplarımdan bir tanesi. Bu kitap içinizi o kadar ısıtıyor ki, çok samimi bir hikaye. Özellikle benim en sevdiğim karakter Jo March oldu. Kesinlikle okumalısınız.