·147 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Ağustos 2025 17:50 Harika bir kitap okudum. Bu kitabı herkes okumalı bence.. Ah Mustafa Güzelgöz sen harika bir insansın.. Eğitime, okur yazarlığa, üretime senin kadar değer veren bir insan daha yoktur.. İmkansızlıklar içinde yaptığın bu işlerin kıskanılması beni çok üzdü...