·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Ağustos 2025 22:20 Yazardan okuduğum ilk kitap. Nedense bu yazara karşı önyargılı idim. Ama kitabı, anlatımı, kurgusunu, konusunu çok beğendim. Beğenmemin sebebi edebi olarak etkileyici ve sürükleyici olması. Yoksa konu karanlık. Size okuduğunuz distopyalardan çok daha karanlık bir dünyada yaşadığımızı, kitaplarda kurgu olarak anlatılan ya da geçmişte yaşanan ya da gelecekte yaşanmasından korkulan tüm olaylardan çok daha korkunç bir şimdiki zamanda bulunduğumuzu net olarak anlatan bir kitap. Belki isimler ülkeler kurgu ama insanların menfaatleri için ne kadar alçalabildiği oldukça gerçekti.