Puan vermedi·168 syf.····Okunma: 24 Ağustos 2025 12:49 Konusunu çok beğendim, ama edebi türkçe olması beni biraz zorladı. Sanki sürekli aynı yere takılıp kaldım, bir türlü akıp gitmedi. Normalde akıcı kitapları seviyorum, bu yüzden elimde biraz süründü diyebilirim. Ama hikaye çok hoştu okumaya değer.