Kitap fazlaca iyi yazılmış ve iyi kurgulanmış yazar kesinlikle kitabı yazarken çok emek harcadığını belli ediyor kitap kesinlikle distopya severlere hitap ediyor.
Kitabın konusu beni sardı ve çok iyiydi.
Kitapta hiç bir cinsellik bulunmuyor.
Onun dışında ufak tefek bir argo kulanımı var o kadar.
Ben bu kitabı 13+ derim
Ben okudum beğendim kesinlikle öneririm.