Atatürk'ün okullarda okutulmalı dediği bir kitap. Kitap tek bir kişinin idealleri doğrultusunda bir ülkeyi nasıl etkilediğini ve nereden nereye getirdiğini anlatıyor.
Bir şeyler yapmak isteyip sonra ben tek başıma yapsam ne olur yapmasam ne olur diye düşünenler mutlaka okusunlar...