·200 syf.····Okunma: 25 Ağustos 2025 03:03 Şermin Yaşar’dan okuduğum ilk kitap. Yazarın dilini çok beğendim. Her karakteri kendi içinde o kadar güzel dillendirmiş ki, hem güldürdü hem hüzünlendirdi beni. Bşr solukta okuduğum bir kitap oldu. Okumaya hiç vaktim olmayan bir vakitteyim üstelik. Uzun zaman sonra 10/10 verdiğim bir kitap oldu.