·264 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ağustos 2018 20:17 Bir tek biz miyiz aşk acısı yaşayan? Bir tek bizim dertlerimiz mi derya oldu? Hayır, efendim. İnsanlığın en eski tarihlerinden itibaren aşk da olmuş ayrılık da tıpkı savaş ve barış gibi. Kimisi umursamadan yoluna bakmış, kimi gözyaşlarından kendisine yol yapmış. Garip gurebanın aşkı da acısı da kimseyi ilgilendirmez ama söz konusu imparatorlar, imparatoriçeler, aktrisler olunca tabii hikâyeleri yıllar boyu anlatılageliyor. O yüzden de kitabı açtığımız vakit çevirdiğimiz sayfalar arasında gezinirken Nero'dan VIII. Henry'ye, Lord Byron'dan Elizabeth Taylor'a aşk ve ayrılık acılarını okuyoruz. Farklı bir kitap olmuş, sevdim mi sevdim. Eğlenceli de bir üslubu vardı bence ancak bildiğim kadarıyla yeni basımı yok. Lakin bir yerlerde denk gelir, kendisiyle karşılaşırsanız tanışın derim.