·120 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Ağustos 2025 21:40 Öncelikle kitabın giriş kısmındaki 'hikayesi' ziyadesiyle ilgi çekiciydi. Hemen arkasından Behçet Necatigil'in eski tarihli tanıtım yazısı da aynı şekilde cezbediciydi.
Baştaki hikayenin burukluğu mu, konunun farklılığı mı neden bilmiyorum ama ilk sayfadan itibaren kitabı bırakamadım. Diyaloglar harikaydı, çeviri harikaydı, anlatılmak istenilen her şey beynime kazındı ve hatta bir tiyatro oyunu izler gibi her repliği adeta karakterlerin ağzından duydum. Eserin tek kötü yanı "yazarın hayatı gibi" bir çırpıda bitmesiydi.. 10/10 değil 1000/1000