Ağladım
8/10
·596 syf.··
2025 43. kitabı
Bu inceleme SPOİLER içeriyor. Ben Harry Potter serisini çok önceden okuyup aşık olmuştum. Hatta hevesle başladığım küçük bir koleksiyonum bile var o yüzden çok sevdiğim bu serinin hiçbir kitabına inceleme yapmaya elim gitmemişti. Ancak 6. kitap benim için çok özel o yüzden içimden gelerek bir dertleşme olarak yazıyorum bu incelemeyi. AŞIRI GÜZEL BİR KİTAP ZATEN. Sonlara doğru her sayfasında ağladım. Dumbledore için ağladım. Amaçları, sevdikleri için her şeyi yapmaya hazır bu adamın ölümü beni çok üzdü. Kendisinin Hagrid ve Harry için ne anlama geldiğini daha iyi kavradım ve bu beni gerçekten derinden sarstı. Severus için ağladım. Kimse tarafından sevilmeyen ve her iki tarafın da "yeterince sadık değil" dediği bu güçlü büyücü gerçekten benim kalbimi kırdı. İlk okuduğumda yaşça küçüktüm ama şimdi Severus'un yükünün pişmanlığının ne denli ağır olduğunu kavradım ve bu benim için de yük oldu. Severus'un yaşadıkları ve ardından söylenen şeyler için ağladım. Draco için ağladım. Yaşadıkları, korkusu, kendisini koruyabilecek kimsenin olmaması... Yalnızlığı beni bile çaresiz hissettirdi. O daha çok küçüktü. Draco'yu sevmeyenler var ama ben nedensizce ona kendimi çok yakın hissediyorum. Kitap büyülü dünyadan çok lise aşk dramına dönmüş bazı sayfalarda. Gerekli miydi bilmiyorum ben biraz sıkıldım okurken o yüzden. Umarım incelemeyi okurken "bu kız da her şeye ağlamış ama" dememişsinizdir. Kendinize iyii bakınn!
Harry Potter ve Melez PrensJ. K. Rowling · Yapı Kredi Yayınları · 202130bin okunma
·
118 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.