İki Şehrin Hikayesi kitabına kıyasla olay örgüsü okuru daha bağlayıcı. Sonunu kestirmek çok mümkün değil. Akış var hep. Konusuna gelecek olursak da, zaten çoğumuz bir veli nimet arayışı içinde değil miyiz ? Bu illa kişi olmasına gerek yok. Bazen şans oyunları, bazen miras, bazen sihirli değnek ille puff diye hayatımızın değişmesini büyük umutlar içinde istemiyor muyuz ?