Kitabın konusu vs. gerçekten güzel ilgi çekici fakat olay akışı sıralı bir şekilde anlatılmıyor.Örneğin ilk olay gününü daha sonra karakterin başka karakterlerle olan bağını en son olay anını anlatıyor.Yazarın biraz ağır üslup kullandığını da düşündüğüm için bazı alıntıları anlatılmak istenileni kaçırdım o denli çok keyif alamadım.Yazarın farklı kitaplarını da okumayı düşünüyorum.Eğer okuyacaksanız keyifli okumalaar