T

@qxaltk
4/10
·176 syf.··
2025 15. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 28 Ağustos 2025 01:15
sıkıldım. çizimleri, konusu ve hatta kapak tasarımı bile yavan geldi. karakter derinliği de göremedim yüzeysel bir anlatıya sahip. benzer türde çok daha iyi eserler var. elimde birkaç cildi daha olduğu için devam edeceğim ama fikrim değişir mi bilemiyorum göreceğiz
Manga
Horimiya - Cilt 1Hero · Akılçelen Kitaplar · 2022932 okunma
·
222 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
ya animesine başlamıştım ama neden bu kadar bilinen bi seri olduğunu anlayamadım bir türlü🤷‍♀️olaylarda bi sebep sonuç ilişkisi göremedim her şey o kadar hızlı gelişiyordu ki. galiba romantik bana göre değil👎🏿 içinde romantik olması güzel oluyo ama ana konu romantik olunca ben keyif alamıyorum 🥲
T
Gönderi Sahibi
nischi’! melis'e katılıyorum bence bunun tür ile değil de direkt horimiya'nın kötü yazımıyla alakası var, çözemedim neden bu kadar sevildiğini. romantik olarak akla ilk gelenlerden kaguya-sama love is war var mesela çok severim izlemediysen ona bakabilirsin, daha dram ağırlıklı istersen her yerde önerdiğim orange var ona da bakabilirsin