"Artık Gizlemesen De Anlaşılmıyorsun Maalesef..."
Duygularını her zaman gizlemenin en büyük dezavantajı insanlar tarafından anlaşılmamaktı.
Sayfa 153·Kitabı okudu
··2 alıntı·
1.555 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Herkes algılamak istediğini algılıyor ya da bakmak istediği açıdan bakıyor. O yüzden de artık anlaşılmaya fazla takılmamak gerekiyor .
Sorgulayan Okur M. Işık
Gönderi Sahibi
Öyle ama hassas kalpler için her daim yorucu oluyor.