·296 syf.····Okunma: 27 Ağustos 2025 18:22 Geçmişini öğrenmeye çalışan ve gittiği yerde karşılaştığı kişiyle yaşadıklarını anlatan tatlı tatlı bir İtalyan romanı bekliyordum... Şu ana kadar her şey oldu ama "tatlı tatlı" kısmını atarsak. Kesinlikle kitabın kapağına aldanmışım ;)))
Öncelikle eğer tamamen romantik bir kitap okumak istemiyorsanız bunu lütfen okumayın...
- burası hafif spoilerlı -
On altı yaşında bir kız ve kitaptaki mesajlardan birisi "insanları dış görünüşünle kendine aşık etmek". Kız gece kulüplerinde geziyor, kocaman adamlar sarkıntılık yapıyor falan falan falan... (buralara değinmek istemem)
Onun dışındaaa karakterin "babasıyla" olan diyalogları, insanlarla iletişimi yüzümü güldürdü ve eğlenceliydi. Annesinin günlüğüne yer verilmişti ama bence direkt günlük sayfalarını yazmak yerine kız arkadaşlarına anlatırken vs. okusaydık daha güzel olurdu...
- spoiler bitti -
Yaş sınırı olarak... 14+ diyeyim, eğer hızlı okumalık sizi yormayacak ve tam bir dizi senaryosu okumak isterseniz deneyebilirsiniz. Benden bu kadar, okuyacaklara iyi okumalar dileriiim tschüss <3