·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mart 2018 14:37 Gerçekten okunması gereken bir kitap. Romanın ortasından sonra kitaba adını veren mektubu anlamış oluyorsunuz. Çok roman okumayan birisi de olsanız rahatlıkla okuyabilirsiniz. Dili akıcı, anlatım güzel ve betimlemelerle hayalinizde canlandırabiliyorsunuz.