ElçiUmut Onur Çöpür ‘ün ilk romanıymış. Eğer bunu bilmeyerek başlamış olsaydım tepkim çok daha farklı olurdu. Çünkü kitapta inanılmaz kopukluklar mevcut. İmla hataları çok yordu. Kelimeleri yanlış telaffuz etmesi farklı anlamlarda kullanmış olması kitabın akıcılığını etkilemiş. Buna rağmen başarılı olduğunu düşünüyorum. Polisiye romanlar genelde birbirinin tekrarı oluyor. Bu kitap bana diğerlerinden farklı bir tat verdi. Belki de bundan ötürü -her şeye rağmen- sevdim bu kitabı.
Keyifli okumalar dilerim!!!