·536 syf.····Okunma: 25 Ağustos 2025 14:15 Bir senede zar zor bitirdim. İnanılmaz derecede sıkıcı. Yer yer okumaya teşvik ediyor. Ama bu da kitabı benim için kurtarmaya yetmedi.
Sorunları sıralıyorum. Upuzun yazılmaya çalışılmış cümleler birbirinden kopuk bir şekilde tamamlanıyor. Kitapta sürekli aynı şeyler tekrar edilip duruyor. Kitabın kendi 100 sayfada meramını anlatabilirmiş. Sadece önsöz yüz sayfa falan galiba. Sona da ekler sıkıştırılmış. 100 sayfa da o... Bir de sayfaların altına eklenen ufak ufak dipnotlar. İnanın onlar olmasa 100 sayfada rahatlıkla anlatılır bu kitaptaki mevzular. Yemin ederim berbat ötesi bir kitap. Oflaya puflaya okudum.
Yazarımıza Allah rahmet eylesin. Emeğine sağlık. Ama benim okuma deneyimim için hiç de olumlu izlenimler bırakmadı.