Buck'ı sanki bir insanmış algılayarak okudugum kitap. toplumsallaşmanın ve teknolojinin insana sunmuş olduğu imkanların insanı nasıl özünden uzaklaştırdığını, kendi doğasına yabancılaştırdıgını buck üzerinden anlatmış yazar. mücadele ve zorluklarla fakat doğayla iç içe olan hayatının ikinci aşamasında ise içgüdülerini keşfeden, daha canlı ve güçlü yaşayan kısaca özüyle barışık bir hayatın daha anlamlı bir yaşam tarzı olduğunu gösteriyor.
fikir günümüz dünyasında artık ulaşılması zor bir ütopyadan farksız olsada kitabı okumak güzel ve zevkliydi.