Puan vermedi·328 syf.··
2025 50. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 28 Ağustos 2025 21:14
Bu seriye olan ilk yorumumu üçüncü kitaba yapıyorum. Aslında hiçbirine yapmak niyetinde değildim ama bu kitaptan sonra küçük bir iç dökme seansı yaşamam gerektiğini fark ettim. Öncelikle bu seriyi öyle üst düzey mantık ya da konu arayarak okumamanız gerekiyor. Nitekim ben de öyle yaptım. Mantık aramayarak okunduğunda bazı şeyler daha komik ve kabul edilebilir oluyor genelde ama sanırım ikinci ve üçüncü kitabı aynı ay içerisinde okumuş olmak beni seriden soğuttu. Daha doğrusu okurken sıkıldım. Erkek karakterlerin hep birilerini seviyor oluşu ama kadınlar Kismet Beach'e gelene kadar normal hayat akışlarına devam ediyor oluşları, kadınlar geldiği andan itibarense peşlerinden asla ayrılmamaları gerektiğinden daha bir abartı gelmeye başladı. Serinin bir konsepti olduğunu anlıyorum ama aynı şeyi anlatmak için 5 kitap yazmak... Kız kardeşlerinin kitabının konusunu okumadım ancak onun da farklı bir şey vadedeceğini sanmıyorum pek. Kitabın özellikle ortalarında çok sıkıldım ve kitap az sayfalı olmasına rağmen birkaç gün elimde süründü. Yazarın cinsellik yazma arzusunu anlayabiliyorum ancak cinselliği kaldırdığımızda geriye 100 sayfa ancak kalıyordur sanırım. Onda da hep arzu, şehvet vb. imalar var. Küçük kasaba, büyük aile içeren kitapları normalde çok severim ama bu seri aynı tadı vermedi bana. Karakterleri sevmemiş de değilim bu arada, ama yine de yerine oturmayan çok şey var kafamda. Bir de tabii Banks var. Bu karakter için oluşturulmak istenen havayı da anladım ama abartının da abartısı bir karakter yazılmış bana göre. 15-16 yaşlarında bir ergen olsa davranışlarını anlayacağım ama koca adamın yaptığı saçmalıklar okurken beni bayağı bir sıktı ve komik de bulmadım ne yazık ki. Hem de yaptığı hiçbir şakayı ya da kumpası. Bu yüzden onun kitabını okumayı düşünmüyorum. Aslında seriye devam etmeyi de düşünmezdim ancak bu ailedeki hiç kimsenin ne iş yaptığını bilmediği ve merak da etmediği Foxx'un kitabını okumak ve ona verilmeye çalışılan gizemin boşa olup olmadığını (pek de ümidim var denemez) anlamak istiyorum. Yine de akıl sağlığım için bunu uzun bir süre sonra yapmayı düşünüyorum. İlk kitaptan sonra daha farklı ilerleseydi, yani her kitapta kasabaya geri dönen bir kız ve aslında ona uzun zamandır aşık olan erkek karakterimiz olmasaydı ve kızın sahte koca/eş/sevgili/nişanlı araması gerekmeseydi belki daha çok sevebilirdim seriyi. Ama böyle beni pek sarmadı.
İstisnaAdriana Locke · Nox Yayınları · 2025123 okunma
·
68 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Selam seriyi ben de okudum bitirdim yorumlarına ayyynen katılıyorum.. seride beğendiğim kitaplar 2 ve 3 oldu benim onlar da ortalamaydı.. malesef Foxx'da fos çıkıyor kitapları benim gibi önden almadıysan hiiiç tavsiye etmiyorum..ilk defa ayyy harikaydı bayıldım banks en sevdiğim karakter demeyen bir yoruma denk geldiğim için mutluyum😅
R.
Gönderi Sahibi
Merhaba :) Maalesef bu kitaptan 1-2 ay sonra okumuştum Foxx'u da ama aynı dediğin gibi fos çıktığından ve saçmalığına sinirlendiğimden yorum yazmayı ertelemiştim, sonra da unutmuşum şu an fark ediyorum 😅 Banks hakkındaki yorumlar gerçekten düşündürücü ama hala aynı fikirdeyim, kitabını da okumadım zaten. Dayanabileceğimi sanmıyorum😂