Benim için çok zor bir kitap oldu. Belgesel tadındaki bölümler çok yoğun olduğu için ilk başlarda isyan etsem de bir süre sonra çok eğlenmeye başladım bu bölümlerde ve kitabı elimden düşüremedim. İyi ki okumuşum, ileride tekrar okumak isteyebileceğim için elimin altında tutacağım mutlaka. (Kitaptan sonra balinalara karşı ekstra bir ilgim oldu, öğrendiğim şeyleri bir yerlerde kullanabilmek için fırsat arıyorum)