Kedi Ofisi, arkadaşımın hediyesi ve kapağına aşık olduğum bir kitap. İçinde kedi geçen her şeyi çok severim ^^
Kitap birbirinden farklı, neşeli ve iyi hissettiren hikayeleri içeriyor. Bir çocuk kitabı olarak düşünüldüğünde gerçekten başarılı buldum. Benim okumam uzun sürdü ama aslında üç dört saatte rahatlıkla okunabilecek bir kitap. Hikayelerdeki karakterleri, yazarın üslubunu ve kullandığı metaforları çok sevdim. Özellikle "Obbel ve Fil" hikayesinin, kapitalist düzenin bir çocuğun anlayabileceği biçimde yazıldığı için favorim olduğunu söyleyebilirim. Bana Filler Sultanı ile Kırmızı Sakallı Topal Karınca kitabını anımsattı.
Tavsiyedir ve bu kitap için canım arkadaşıma teşekkür ediyorum! :^)