Hepimizin hayatında “çok kötü hissetsem bile canım şunu çekiyor” dediği bir şey vardır. İşte Koreli yazar Baek Sehee bunu tteokbokki üzerinden anlatıyor: “Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorum.”
Sehee’nin terapistiyle olan diyaloglarını okurken bazı yerlerde aaa bu benim derken bazı yerlerde de çevremde farkında olmadığım ancak acı çeken kimler var acaba diyeceksiniz.
Kitapta tteokbokki sadece bir yemek değil, hayata tutunma sebebinin metaforu.
Senin tteokbokki’n ne olurdu? Pizza? Kahve? Bir şarkı? Belki de bir kitap…