Puan vermedi·92 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Ağustos 2025 02:30 Her yaş grubundan herkesin okuması gerektiğini düşündüğüm bir kitap oldu. Kâinat, ilim, bilim, yaratılış, iman gibi konular, beraberinde onları destekleyen kıssalarla o kadar güzel ve akıcı bir şekilde anlatılmış ki okuduğunuz sadece Yunus Emre'nin yolculuğu değil. Çoğu yerde, kitaptaki karakterlere hayran kaldım. Velhasıl, tekrar tekrar okunacak ve üzerine düşünülecek bir eser olmuş. İyi okumalar.